9А,Б клас Мова


Самостійна робота. 
Виконуємо тест.                                                19.03
Тема: Контрольна робота з теми "Безсполучникове складне речення"
Перейти за  посиланням, набрати код активізації
N9NV6Q, написати прізвище та ім`я.
Проходимо тест
Додатково: Пишемо диктанти разом з Авраменком Олександром. Знаходимо аудіодиктанти в мережі.
Тренувальний тестhttps://www.classtime.com/sessions/6J7KD9
                                                                              01.04.
       Усім привіт! ДПА скасовано. Це добре чи погано? Кожен дасть відповідь на це питання: так, добре. Можливо, так. Але ДПА могла би бути доброю підготовкою до ЗНО. Хто її проходить, тому набагато легше потім. Але ми не вибираємо. Продовжуємо старанно й натхнено працювати. До речі, тему "Безсполучникове речення" ви, шановні учні, вивчили не дуже добре. Рекомендую ще раз повернутися до вивченого матеріалу.
 !!! Хто знайшов орфографічну помилку в моїй вступній промові? Хто перший?  Скиньте правильно написане слово у вайбер.

 Тема:  Контрольна робота з теми "Безсполучникове складне речення"

                                                                             02.04.
Тема:  Складне речення з різними видами сполучникового і безсполучникового зв`язку.

Привіт, мої улюблені дев`ятикласники! Усім дякую за роботу. Завтра оцінки за контрольну роботу 9-А класу будуть у класного керівника, оцінки 9-Б  класу в батьківській групі.
Хочу звернутися до деяких учнів, а саме до тих, хто підписується дивно. Наприклад, я або а,
А про, германио каспиратор, hurricane або щось подібне, якщо ви не розсекретитись до 18.00 то Вам  не пощастить дізнатися своєї оцінки, а другого шансу "на життя" надано не буде.Чекаю на Вас, шифрувальники.
                                                                             08.04.
Тема: Складне речення із сурядним і підрядним звязком. Складне речення із сурядним і безсполучниковим зв`язком Складне речення із підрядним та безсполучниковим зв`язком.
Тест.

                                                                             09.04.
Тема:  Твір у публіцистичному стилі на суспільну тему.
                                                                             15.04.
Тема : Розділові   знаки у складних реченнях. Обговорення питання "Чи придатна рок-музика для передавання патріотичних настроїв, думок, закликів?" з ілюструванням виступів прикладами сучасних українських рокових пісень. Створення презентацій . Викладення підсумків обговорення для розміщення на шкільному веб-сайті у формі роздуму, що містить складні речення з різними видами сполучникового й безсполучникового зв`язку.
                                                                             16.04.
Тема: Повторення вивченого матеріалу.  Тест. Орфографія, Правопис прислівника. 
 Продовження роботи над питанням "Чи придатна рок-музика для передавання патріотичних настроїв, думок, закликів?"  ( або друга тема).
                                                                             22.04.
Тема: УМР. Складання й розігрування діалогів- обговорень(прочитаної книжки, музичних новинок тощо) з різними співрозмовниками- товаришем(неформальне спілкування) та вчителем в офіційній ситуації. Складання й розігрування діалогу-домовленості(наприклад: щодо озеленення шкільного приміщення) з відповідною аргументацією(потребою очищення й природного зволоження повітря; зонування середовища, декорування приміщення та інше).
                                                                            23.04.
Тема: Період. основні його ознаки. Структурні типи періоду. особливості інтонації,розділові знаки між частинами періоду. 
Тема:  Лінгвістика тексту. Текст  як одиниця мовлення й продукт мовленнєвої діяльності. Текст, основні ознаки його. Будова тексту. мікротема й абзац. Структурна організація тексту.                                                                                  29.04. 
Тема:   Складне синтаксичне ціле (ССЦ). Ключові слова в тексті й абзаци.  Види  й засоби міжфразового зв`язку 
.РМ  Доповідь на основі двох-трьох джерел на морально-етичну і суспільну теми у публіцистичному стилі.
                                                                            30.04.
Тема:  Робота з текстом. Тренувальний тест.
                                                                            06.05.
Тема: РМ. Тези прочитаних публіцистичної чи науково-пізнавальної статей. Конспект науково-навчального тексту.                                                                                                                                                                                                             07.05. 
Тема: Контрольна робота “Лінгвістика тексту”            Тест.                   
                                                                            13.05.
Тема: Узагальнення і систематизація вивченого в 5- 9 класах
Фонетика. Графіка. Орфографія. Звуки мови і знаки письма. Вимова голосних і приголосних звуків у словах.
Типи орфограм. Лексика. Слово і його лексичне значення. Синтаксис і пунктуація. Словосполучення.  Речення і його граматична основа.Розділові знаки в простому та складному реченнях.
                                                                              14.05.
Тема: Ділові папери. Автобіографія. Резюме.
                                                                              19.05.
 Тема: Контрольна робота за рік. Час виконання:  з 08.00 до 08.30.
 Вітаю Вас, шановні мої учні! Сьогодні ви виконаєте тест, в якому розміщено  
24 запитання. Час виконання - 30  хвилин. Бажаю успіху й позитивної оцінки!

9-А клас.  Контрольна робота(підсумкова)

9-Б клас. Контрольна робота(підсумкова)
   Шановні учні, ви  написати контрольну . Оцінки вже виставила в журнал. Дякую за майже за 98% присутність на уроці. Розумію, що не всі задоволені результатами. Наш керівник Корицька Г.Р. на курсах рекомендувала  проводити тести (40 питань на 45 хвилин). Ми розуміємо, що це нереально. До сьогодення ви робили 12 питань на 40 хвилин-45 хвилин. Це теж було занадто. Ви часто дивилися відповідь у мережі Інтернет.  Вчора ви були попереджені про обмеження часові. По факту, контрольна підтвердила ваші оцінки, які ви мали до карантину, а деякі  учні трохи покращили свої результати. Матеріал 9 класу дуже важливий, він входить до ЗНО. Маючи добру практику, ви зможете  на відмінно виконати тести  ЗНО. Щоб не було образ, для роботи над помилками я відкриваю сесію.
Хто не згоден з оцінкою і бажає перездати, завжди, будь ласка, зустріч у вайбері.
Чому зранку? Проблема зі сайтами. Та й за розкладом у вас інші предмети. Дякую всім.
Тест.


Комментариев нет:

Отправить комментарий